Zákaznický servis

Registrace produktů

Po zakoupení si můžete svůj produkt zaregistrovat na stránce myvionn.com. Na registraci budete potřebovat svoje jedinečné ID VIONN GO a VIN kód vozidla.

Zpráva o škodě.

V případě nehody použijte náš reklamační formulář na uplatnění záruky proti střetu s divokou zvěří, která nabývá účinnost až po registraci.

Montáž

Návod na instalaci si můžete stáhnout z naší webové stránky a je součástí balení zakoupeného produktu. Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte prosím technickou podporu.

KONTAKT

Máte-li jakékoli dotazy týkající se našeho produktu, nákupu nebo chcete-li nás kontaktovat v souvislosti s tiskovými, PR nebo partnerskými vztahy, můžete nás kontaktovat na jednom z našich kontaktních údajů níže.

Online zákaznický servis
Telefonický zákaznický servis

Košík 0